Olimpia előtt

ke_pernyo_foto_2017-10-10_11_03_36.pngHogy mennyire volt album készítés szempontjából releváns a szeptemberem, nézőpont kérdése. Új dal ugyanis nem született, legalább is olyan nem, amit a majdani lemezre szánnék. Ennek ellenére az egész hónapomat ötleteléssel, hangszereléssel, demózással, sőt stúdiózással is töltöttem, ugyanis több, kisebb projekten dolgozom most egyszerre.

Egy különleges produkció felkérésére írtam néhány új dalt, ami elég jótékonyan hatott a kreativitásomra. Előfordult már korábban is, hogyha más hangjára, zenei világára írtam, sokkal inkább képessé váltam dobozon kívül gondolkodni és lazábban alkotni, mint a saját, olykor túlságosan is szűkre szabott kereteim között. Ez mindenképpen tanulságos sikerélmény egy ilyen nagy feladat körvonalazódása közben.

Ezen kívül már nyáron elkezdtem dolgozni egy olyan kisebb, saját produkción, ami majd kitölti az űrt a Kapunyitó és a Harmadik között, időközben azonban abból az egy kicsiből is kettő lett. Anélkül, hogy túl sokat elárulnék ezekről, elég az hozzá, hogy igen játékos formában készül ez a két anyag, hiszen nem vadonatúj, önmegvalósító szerzemények görcsös betanulásáról van szó, hanem sokkal inkább a felmerülő lehetőségek kreatív kihasználásáról.

Persze nem előírás, hogy egy vadonatúj, önmegvalósító szerzemény ilyen küzdelem árán születik meg. A fenti hozzáállás reményeim szerint átmenthető a majdani album készítésére is, hiszen történt már így korábban is. Éppen erre jó ez a kis visszaszoktató munka, edzem az olimpiára.